EXPEDIEREA PRODUSELOR

Costurile de transport și/sau de manipulare nu sunt incluse în preț și vă vor fi prezentate pentru acceptarea dvs. expresă, înainte de finalizarea achiziției.

Prețul este calculat pe baza criteriilor de greutate și cantitate.

Nu livrăm în afara României.

Lucrăm cu agenția de transport URGENT CARGUS, FAN COURIER, SAMEDAY, PALLEX, cu un termen de livrare de (1-3 zile) lucrătoare sau (3-5 zile) atunci când comenzile sunt plasate înainte de weekend.

RIDICAREA COMENZII ÎN MAGAZIN

Opțiunea de preluare în magazin oferă o modalitate mai convenabilă de a ridica comenzile de produse. (Serviciu gratuit; fără taxe de livrare sau întârzieri).

Produsele vor fi disponibile pentru a fi ridicate de la sediul nostru din București (Șos. Dudești-Pantelimon, nr.23, sector 3) după ce comanda a fost plasată și ați primit un mesaj prin care sunteți informat că poate fi ridicată. Este necesar să prezentați "Formularul de comandă" (tipărit sau în format digital) sau să prezentați e-mailul cu confirmarea achiziției pentru a ridica bunurile. 

RETURNAREA PRODUSELOR

Perioada de retur pentru produsele noastre este de 14 zile de la primirea comenzii.

În niciun caz clientul nu trebuie să returneze bunurile prin mijloace proprii fără o notificare prealabilă. SC REVIMCA SRL nu va fi responsabilă pentru astfel de mărfuri.

Pentru a returna orice articol din magazinul nostru online, trebuie să ne informați la romania@revimca.com sau să sunați la numărul de telefon +40 758 866 857/ 0740 190 919.


Mai jos veți găsi informații despre cum să procedați în fiecare caz:

1. Produs deteriorat în timpul transportului

Când primiți produsul, trebuie să îl verificați cu atenție. În cazul în care constatați că a fost deteriorat în timpul transportului, trebuie să ne contactați imediat prin intermediul canalelor noastre de contact sau la numărul de telefon +40 758 866 857, unde vă vom spune cum să procedați.

2. Produs incorect

În cazul în care am făcut o greșeală în expedierea produsului, aveți la dispoziție 14 zile calendaristice de la data primirii comenzii pentru a ni-l returna. Vă rugăm să contactați departamentul nostru de servicii pentru clienți la următoarea adresă de e-mail: romania@revimca.com.

3. Produs defectuos

Pentru a returna un produs defect, trebuie mai întâi să se stabilească defectul produsului prin trimiterea de fotografii care să arate că articolul este într-adevăr deteriorat sau deteriorat. Din acest punct încolo, totul este pe cheltuiala noastră.

În cazul unui produs defect, REVIMCA (deținută de SC REVIMCA SRL) va plăti toate costurile necesare pentru înlocuire sau rambursare, după caz. Toate aceste etape sunt gratuite pentru consumator. Această garanție include costurile de transport.

Această garanție nu include deficiențele cauzate de neglijență, lovituri, utilizare sau manipulare necorespunzătoare sau materiale supuse uzurii datorate utilizării normale.

Garanția își va pierde valoarea: dacă oricare dintre informațiile din garanție sau din dovada de cumpărare este modificată, alterată sau înlocuită.

Pentru a beneficia de garanție, este esențial să prezentați dovada de cumpărare.

Garanția oferită de SC REVIMCA SRL este conformă cu cerințele legale atât din textul revizuit al Legii generale pentru apărarea consumatorilor și utilizatorilor și alte legi complementare (TRLGDCU), cât și cu Legea 3/2014, din 27 martie, care modifică textul revizuit al Legii generale pentru apărarea consumatorilor și utilizatorilor (Decretul legislativ regal 1/2007). (Decretul legislativ regal 1/2007, din 16 noiembrie).

4. Produsul nu corespunde așteptărilor dumneavoastră

Dacă primiți produsul și acesta nu corespunde așteptărilor dumneavoastră, îl puteți returna în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Pentru a face acest lucru, tot ce trebuie să faceți este să ne contactați prin oricare dintre mijloacele disponibile. Este necesar ca produsul să fie în perfectă stare de conservare cu toate accesoriile sale și să nu fi fost consumat total sau parțial (dacă este cazul).

După ce primim bunurile în depozitul nostru și s-a verificat starea lor, vi se va rambursa valoarea comenzii, mai puțin costurile de transport, folosind aceeași metodă de plată pe care ați folosit-o pentru a face achiziția.

Trebuie să returnați produsul în ambalajul corespunzător. Vă recomandăm ca, în cazul în care returnați produsul deja deschis, să îl reambalați foarte bine, cu toate protecțiile necesare; țineți cont de faptul că acesta poate suferi lovituri în timpul transportului și dacă îl primim foarte deteriorat va trebui să aplicăm o suprataxă pentru această depreciere a produsului.

5. Care sunt costurile de returnare?

În cazul în care ne returnați un produs din cauza unei erori din partea noastră, de exemplu, un produs deteriorat, defect sau o eroare de expediere, ne vom asuma întotdeauna toate costurile de returnare.

Dacă doriți să returnați un produs pentru că acesta nu corespunde așteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați la romania@revimca.com sau la +40 758 866 857. Costurile de returnare vor fi aceleași cu cele de transport. Aceste costuri vor fi deduse din suma totală care urmează să fie returnată.

În nici un caz clientul nu trebuie să returneze bunurile la sediul nostru prin mijloace proprii fără o notificare prealabilă.

În niciun caz produsele care au fost folosite și/sau consumate (parțial sau total) nu vor face obiectul schimbului sau al rambursării.